Nem ajánlja a személyes ügyintézést a katasztrófavédelem

Nem ajánlja a személyes ügyintézést a katasztrófavédelem

Ha lehet, inkább online vagy telefonos ügyintézést válasszák az emberek.

„Figyelemmel az új koronavírus magyarországi terjedésére, már most azt javasoljuk, hogy mindenki, akinek lehetősége van rá, az online vagy a telefonos ügyintézést válassza. Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, kérjük, telefonon kérjen előre időpontot” – közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) a katasztrófavédelem ügyfélszolgálatával kapcsolatban.

Az OKF tájékoztatása szerint „az ügyfélfogadás és az ügyintézés rendje jelenleg a korábbi gyakorlatot követi, a magyarországi járványügyi helyzet alakulásával ez a rend változni fog.”

A hatósági ellenőrzések helyszíni szemléjével kapcsolatos kérdésünkre az OKF Kommunikációs Szolgálata azt közölte, hogy a katasztrófavédelem hatósági szakemberei a koronavírus-járvány idején is ellátják a feladat- és hatáskörükbe tartozó hatósági tevékenységeket.

Rovat
Témakör