Nem a rendőrség olvassa a katasztrófavédelem leveleit

Az E-papír szolgáltatás hibás beállítása először a frászt hozza az emberre.
Az elektronikus úton való hivatalos levelezésre alkalmas E-papír szolgáltatásnál még mindig nem sikerült beállítani, hogy a katasztrófavédelemnek küldött levelekre az automatikus érkeztetésről szóló értesítés aláírása megfelelő legyen.
A beadványazonosítót, az ügytípus-azonosítót, az érkeztetőszámot és az érkeztetés időpontját tartalmazó dokumentumot a katasztrófavédelem estében továbbra is úgy küldik, hogy azon az Országos Rendőr-főkapitányság aláírása szerepel, nem a pontos címzetté, vagy legalább az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságé. Aki először fut bele a hibába, könnyen megijedhet, hogy rossz helyre küldte a beadványát.
A problémát májusban a Kormányzati Ügyfélvonal e-mail címén a Lánglovagok.hu jelezte, ahonnan ez a válasz érkezett: „A hiba javításához gondoskodtunk bejelentése továbbításáról az üzemeltetők felé.”
A https://epapir.gov.hu címen elérhető, az ügyintézést jelentős mértékben megkönnyítő szolgáltatás 2018 óta létezik. Üzemeltetője a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.